Reviews from Chinese Street Den Haag
Recent reviews
Ellen Koning
Het eten was helaas niet meer lekker warm een minpuntje dus
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Robert
Normaal gesproken ben ik erg tevreden over Chinese Street, maar deze keer werd de bestelling meer dan een uur later bezorgd dan bevestigd. Ook ontbraken er nog enkele items. Dit heb ik niet eerder meegemaakt bij Chinese Street en dat maakt de teleurstelling des te groter. Hopelijk was dit een eenmalige misser.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
45
Goed eten
Marion Sikkel
Normaal gesproken altijd tevreden, maar eten was niet goed op temperatuur, was niet warm genoeg.
Belinda
De bestelling kwam super snel. Het eten was erg lekker, warm en vers. Voor herhaling vatbaar
Max
Myriam
Heerlijk eten en netjes optijd gebracht
Suzanne
Nancy en Peter
We weten niet hoe het komt, misschien een nieuwe kok, maar eten was niet de kwaliteit die we gewend zijn, jammer!
Lidy
Altijd heel goed eten. Was alleen jammer dat ze het veel te vroeg bezorgde
Dorien van Rinsum
Vrolijke bezorger, stipt op tijd .
Jan
Het was lekker
Lia Hack
Prima eten. Zeer snel en warm thuis bezorgd.
Eric Krijgsman
Lekkere en gezonde maaltijd, echt top.
Van Der Meer
Heerlijk gegeten
A.gomes
Heerlijk evenbeeld snel bezorgd
Biagio Zampogna
One or more of the spices used in the noodles I personally didn't like it, I'm not sure what it is though. Moreover I would have preferred less noodles and more vegetables and prawns. The delivery was fast
Geertje Post
Heerlijk gegeten. Snel bezorgd door vriendelijke bezorger!
Dave
RT
Prima kwaliteit en snelle levering
Diana
Heerlijk eten en snelle bezorging
De Haan
Prima kwaliteit, flinke portie, vlotte bezorging door vriendelijke jongeman
C.K.
Echt genoten, heerlijk! En een extraatje als verassing. Super leuk en heel snel. Dikke pluim
Elma Quist
Heerlijk gegeten, aardige mensen, snellen service
Bisschops
Was weer heerlijk
anoniem
Ineke Huibers
Superlekkere sushi gegeten. Heerlijk vers. Bezorging had iets sneller gekund. Duurde 80 min. Maar dat houdt me zeker niet tegen om nog een x te bestellen!
Max
Sylvia Kruithof
Het eten was, zoals altijd, weer heerlijk! Vlotte bezorging
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Karolina
Delicious like always 👌
Seraina Raffainer
Y bisschops
Was weer heerlijk complimenten voor de kok en pluim voor de vriendelijke bezorger
Marianne
Zoals altijd was het weer heerlijk! Op tijd bezorgd, en warm 👍🏼
Yvette
Heerlijk eten, ruime porties en héél snel bezorgd, door een zeer vriendelijke heer. Absolute aanrader!
M
Carolyn
Het eten was heerlijk. We gaan vast nog een keer bij jullie bestellen.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Martin Wien
Was weer uitstekend
Peter
was zeer snel en natuurlijk eer heerlijk
arthur
gewoon heerlijk
Pim
J.E.Kruithof
Lia
Een timed order geplaatst die keurig op tijd werd bezorgd. Het eten was zoals gewoonlijk weer erg lekker.
Wilma
Het was weer heerlijk!
Yvonne
Weer super lekker. Alles vers, heerlijk.
Sjaak
Lekker snel en eten was super
Rene Weber
Heerlijk gegeten en super snel in huis Ik raad dit restaurant aan .
Cindy
Always excellent
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Raja
Trees
Was heerlijk en ruim genoeg voor 2 personen Ook de bezorging was top
Smid
Al vaker bij jullie besteld .. Eigenlijk altijd wel prima .. maar deze keer maar matigjes Het vlees was droog en had weinig smaak . Was het wel vers ? Voorlopig wel even klaar ermee Jammer Enige tijd geleden ook daar gegeten .Wij hadden gekozen voor de eend . S avonds viel het eten bij beide niet goed Misselijk en buikpijn . Voorlopig geen li,s palace meer
Alex en Anne
Yvon
a. zayer
er zit amper gewokte groente in de mihoen garnalen, de extra grote portie is wat begin dit jaar een normale portie was. de mini loempia's zijn bijna leeg, ook veel te weinig groente.
Rob van Eijken
Het eten was op zich weer prima in orde behalve dat de bestelde Vega Chicken honey pepper in tegenstelling tot wat op de menukaart stond vermeld, walnoten bevatte en de persoon voor wie dit menu mede bestemd was een notenallergie heeft en dus niet kon mee-eten.
Anoniem
Cindy
Always great food. Ordered direct tonight and it was very fast delivery. Would highly recommend
De Kaste
Het eten is heel goed
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Bram arbouw
Ik heb al weer een paar keer dat bij een combi voor 2personen de bakjes niet goed gevuld worden Ik ben al 1 keer terug geweest (met foto's Ik kan niet weer komen omdat dat mij niet lukt vanwegen mijn gezondheid Daarom moet het zo doen Groetjes bram
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Martin Wien
Was top
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Max
Leo Geesink
Het eten was heel erg lekker, dat verdient een tien. Maar de bezorger verdient een tien plus, altijd netjes en heel erg vriendelijk.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
C. Hack
Prima eten van Li's Place en een zeer snelle bezorging👍
Annemieke
Zoals altijd was het eten perfect. Alles netjes verpakt en nog super warm bij aankomst. Vooral de kipsate is een aanrader!
Bert
Als voorgerecht, bij mijn Babi pangang, de 4 stokjes Kipsaté besteld. Wat een heerlijk gerecht 4 flinke stokjes zeer malse kip met een heerlijke, milde saté saus. Ik vindt dit zeker een aanrader. Ook de Babi pangang spek was uitstekend. Bestelling wordt vlot en netjes geleverd. Kortom alles prima in orde.
Brigitte
Heerlijk gegeten. Vriendelijk geholpen.
Dave
Anoniem
Y bisschops
Was heerlijk en mooi op tijd
Magdalena
Trees
Was weer heerlijk. Alleen de croepoek was een beetje oud. En weer te weinig sambal erbij Jammer voor de rest was het perfecct
André
Vervelend om een keer te zeggen want normaal altijd goed maar mijn vlees was koud heb het op moeten warmen. Voor de rest was het wel smakelijk.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Tineke Velders-Pronk
Wat een fantastisch restaurant! Met zeer vriendelijke en attente service. Het eten is uitermate goed en de menukaart biedt ontzettend veel variatie met een ruime keuze aan gerechten. Alles wat we hebben geproefd was echt heerlijk en perfect klaargemaakt. Wij zijn uitermate tevreden over de kwaliteit en service. Een absolute aanrader. Voor ons is dit nummer 1. Tot de volgende bestelling.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Max
Conrad Visser
Het was weer fantastisch heel goed van smaak echt heerlijk! Gr CV
Bert
weer erg lekker, vlotte levering. ben erg tevreden met dit restaurant.
Irmgard de Levie
Ik bestel, maar eet ook meerdere keren in dit restaurant Li’s Palace in Loosduinen. Perfecte kwaliteit, snel bezorgd en om je mond bij af te likken! Aanrader!!!
Carleen
De sushi was heerlijk. Genoeg soyasaus, wasbi en gember. Zag er ook mooi verzorgd uit. Helemaal top! De bezorger was ruim op tijd en erg vriendelijk.
Karolina
The food was delicious, prepared really quickly, and the portions were very generous. Everything was fresh and tasty. Definitely recommend!
RT
Heerlijk gegeten en op tijd geleverd
Daan
Altijd top kwaliteit!
T
Heerlijk gegeten. Tijdig bezorgd en goed warm. Dankuwel!
C. van Zijl
Voor het eerst een tegenvaller. De crispy belly was helaas niet crispy en warm. De overige gerechten waren zoals gewend… erg lekker.
Cindy
Bert
Sj
Marco
Alles stond klaar toen ik mijn bestelling kwam ophalen. Uitstekende kwaliteit!
Jose de Koning
Het eten was geweldig!
Thea
Heerlijk het eten snelle keurige bezorging
Trees
Was weer heerlijk compliment voor de kok. Alleen jammer dat er maar 3 sambal erbij was .had er 5 gevraagd
Wilma
Super lekker! Complimenten!
Patrick
Eten is prima in orde. Echt super lekker. Maar helaas de prijs is wat aan de maat. Vroeger kon ik 3 dagen eten van dat geld.
Bram
Martin Wien
Was weer top
Roma
Super snelle levering en heerlijk eten.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Marinus
Aardige mensen, ruime porties. Niet de goedkoopste, maar daar krijg je wel wat voor terug. Alles zeer vers.
Juup Willemse
Bami had geen hamblokjes. Verder alles prima!
Annemieke
Goede service en snel!
Theo Fens
De Haan- De Levie
Vlot bezorgd en TOP kwaliteit!!
Bram
Het was weer heerlijk