Beoordelingen van Chinese Street Den Haag

Recente recensies van Chinese Street Den Haag

5 sterren na 15 reviews

, 18-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed warm en de buikspek was lekker knapperig

, 18-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, snel bezorgd. Iets meer vegetarische opties zou leuk zijn juist omdat het zo lekker was!

, 17-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Delicious as always and fast and friendly delivery!

, 04-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten en prima bezorging!

, 03-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, lekker eten! Helaas niet zo veel vegetarische opties op de kaart.

, 03-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastic!! Fresh, hot and excellent delivery! Much earlier than expected.

, 02-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Cha Siu geroosterd varkensfilet was minder lekker dan normaal zag er ook anders uit.

, 22-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Is super lekker en goede kwaliteit. Een min puntje is dat je niet alles kan bestellen wat bij de afhaal staat. Verder erg goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top lekker en snel

, 07-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten snel bezorgd en aardige bezorger netjes!

, 04-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Delicious! fast friendly delivery, good hot food.

, 30-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wist niet dat je het kon laten bezorgen, beste Chinees in den Haag. Super goed eten echt heerlijk!

, 22-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was erg lekker, goed op temperatuur nog en precies op tijd afgeleverd! Zeker voor herhaling vatbaar.

, 28-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was net als verleden keer weer lauw. Jammer! Bezorger is te lang onderweg. Om 18.50 kreeg ik een mail bezorger is onderweg en de bestelling werd om 19.30 bezorgd. Ik woon op 5 minuten fietsen van restaurant vandaan.

Reactie van Chinese Street:Hi Tineke, Dank voor je review. Op de dag van uw bestelling was er een topdrukte. We hadden daardoor per abuis al de bestelling op status onderweg gezet waardoor u de email kreeg dat de bestelling onderweg was met de bezorger om 18:50. De bestelling is heeft ongeveer 10 minuten gewacht in onze warmhouder tot er een bezorger beschikbaar was. Hij is toen direct van ons restaurant naar uw huis gereden met de bestelling. We hebben ondertussen maatregelen genomen om de wachttijd op bezorger beter af te stemmen met bereiding in de keuken. Verder zijn de fietsboxen nu extra geïsoleerd. Ik hoop dat u ons nog een kans wilt geven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten. Keurig op tijd bezorgd. Alleen jammer dat het eten lauw/warm was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.